torsdag 8 oktober 2009

Morgongym

God morgon! :)

Först och främst ska väl sägas att jag hade mitt första seminarium igår, motoriken är nu avklarad och godkänd! 4,5 högskolepoäng avklarade! Kan skriva mer om seminariet senare ikväll! :)

Sitter här och lyssnar på Damien Rice i väntan på att klockan ska bli dags att ge sig av :P Ska gymma med delar av familjen, får se hur många som kommer, tror jag kan ha skrämt upp vissa :S Aja, vi får se! :P Blir iaf mkt ben idag trots att de fortfarande är rätt möra efter måndagens gympass. Men så länge det är träningsvärk och inga bristningar eller knäont är jag jätteglad, det är skönt me träningsvärk :P

Lär iaf bli knäböj, utfall, marklyft och sen förmodligen mitlitärpress och liggande hantelpress beroende på hur det ser ut med plats. Och dips blir det, var ett tag sen.. Och så lilla maggen :P

Efter träningen blir det plugg, plugg och mer plugg.. Ska först och främst bestämma mig för om jag ska skriva en eller två reflektioner.. Bestämmer jag mig för två ska den andra skrivas och den första kontrolleras noga ;-) Väljer jag att bara skriva en ska den kontrolleras noga och sen blir det anatomi! Wohoo! Not.. Spec inte då anatomin betyder många, många sidor om vävnader, på engelska :S Gaaah..

Nä, nu ska väskan packas! Höres senare idag!

Pussar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar