söndag 25 oktober 2009

Tentaplugg och klart för flytt!

Familjen under phösarfesten

Ojoj, den kassa uppdateringen fortsätter.. :S Kan bara inte prioritera bloggen just nu, ska försöka hålla den igång så bra jag kan men det blir segt när i stort sett allt man gör om dagarna nu är att tentaplugga.. Tentan är hursomhelst på torsdag, från 9-14, så ni kan ju hålla alla tummarna ni har då och hoppas att jag överlever :P



Efter det blir det party party så det står härliga till! Halloween är det ju också då =) Ska bli skitkul!



Och i helgen blir det flytt också! Kommer ev ha kvar rummet här till 15 november men jag ska börja flytta över lite kläder och min nyinköpta säng! Tror det blir grymt bra! =)



Vad händer mer? Jo, träningen funkar riktigt bra för tillfället! Körde ett riktigt härligt gympass i morse och har hittat en grym spinninginstruktör som kör 2 pass i veckan =) Tyvärr e knät riktigt risigt för tillfället men jag vet att det blir ännu sämre om jag inte tränar så d e bara å köra på! :)



Nä, nu ska jag plocka ihop alla smutskläder som ska tvättas 7 imorn bitti :S Sen blir d sängen!



Puss puss!

1 kommentar:

  1. Tjena Kosmos! Doozen här. Ville bara skriva och önska lycka till på tentan. Är själv i Oslo då, men jag ringer och hör efter hur det har gått på torsdag kväll. När sker flytten och vad kommer du ha för adress? Ha det! Dad

    SvaraRadera