onsdag 10 augusti 2011

For what it's worth

1 vecka kvar till Nolle-p!! Jippie! =) Mina dagar är packade med jobb, möten och allmänt sista-minuten-fix så har inte så mycket tid till nåt annat... Men gruppen är underbar och jag njuter av varenda minut jag spenderar med dem! Idag hade vi första-hjälpen-utbildning med en massa skratt och sen fika med kårstyrelsen med mer skratt. Så så länge jag skrattar kommer jag inte klaga =)

Nu ska jag hoppa ner i sängen, det blir tidig kväll idag då jag inte sovit så bra de senaste nätterna.. Nu ska jag lyssna på min mys-spellista och somna till den! Fick lite halvt panik när mitt spotify helt plötsligt gav upp tidigare idag, inte helt ok i dessa tider :P

Hoppas allt är bra med er, ni får mera bloggande när jag har mera tid, hoppas okidoks!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar