torsdag 4 augusti 2011

Stockholms kyss

Sommarjobbet är avklarat för den här gången, med bravur måste jag erkänna, är nöjd med vad jag gjort där och fick en massa fina ord idag som värmer otroligt mycket! =)

Sista träningspasset i STHLM för den här gången är också gjort, kommer sakna träningen otroligt mycket.. Men men, nu blir det spinning i ett par månader och det är ju bra träning det med, omväxling förnöjer säger dem ju ;-) Har kollat upp möjligheten att dansa i Luleå och det kan inte vara helt omöjligt :)

Imorgon drar jag till Uppsala tidigt på morgonen och där hämtar (Bara) Kim upp mig och så kör vi en klassisk roadtrip upp till Norrlandet. Är osäker på om jag någonsin varit på en riktig roadtrip nån gång, det här blir en ordentlig en med en massa timmars bilåkande, matsäck, rastplatser, bra bilmusik och roligt sällskap! =)

Nä, nu ska jag krypa ner i sängen och få lite sömn så jag slipper somna i bilen och vara ett tråkigt, snarkande sällskap ;-) Tack Stockholm för den här tiden, ses snart igen =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar