onsdag 3 augusti 2011

One may think we're allright, but we need pills to sleep at night

Imorgon jobbar jag sista jobbpasset, känns skönt då det varit rätt mycket och rätt tungt jobb. Men också lite trist, satt och skrev ett tack-kort nu på kvällen och då insåg jag att det nog kommer bli lite trist utan alla goa boende och all härlig personal jag fått lära känna. Hoppas att jag är välkommen dit igen nästa sommar om jag inte lyckats få nåt sjukgymnastjobb då. Det är det en fröken som redan fått, JeppeBeppe, supergrattis finis! :D

På kvällen blir det en sista STHLMS-träning och sen en sista kvällsprommis hem. Känns tomt det med, för första gången på länge känns det riktigt tomt att lämna STHLM. Träffade mor Inge idag och henne saknar jag redan :( Men samtidigt så vet jag att hon kommer ha en helt fantastisk höst med plugget så hon klarar sig nog, får hoppas jag gör detsamma :)

Nu ska jag sussa, natti!

Hur kan du vara så säker på din svar? Hur kan du vara så iskall, ren och klar? När det finns platser i Vintergatan kvar. Som vi aldrig får se...

1 kommentar:

  1. saknar di å, dotra mi! men du finns alltid i säkert förvar i mitt hjärta. <3
    ha så jättekul i lule så ses vi v41. :)

    pussar i massor!

    SvaraRadera