söndag 11 september 2011

Allting kommer bli bra



Ååh vad jag är glad över varenda person jag känner här uppe, känner så mycket tacksamhet över alla att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen. Jag spricker typ av all glädje jag känner! Jag har haft en fantastisk helg! I fredags var det ölbörs på STUK där ölpriserna ändrades på sant aktievis, kul idé och uppskattat med Singha på STUK =)


Igår var jag och Hälso6 med i Rodden, en tävling där man ska bygga en båt och ut och åka =) Vi slutade tvåa i vårt heat vilket var exakt vad vi ville för då slapp vi ner i det kalla vattnet igen för att köra final :P På kvällen var det Roddenphaesten och ja, det var en fest det! Att åka på mage ner för en stentrappa var det värsta jag lyckades ge mig in på så jag klarade mig rätt bra =) Idag har jag mått bättre än jag förtjänade, tack för den!

Har inte gjort mycket idag. Skulle ha tvättat men nånting har hänt i min tvättstuga så maskinerna gick inte att öppna :( Gick iaf en prommis på milen med flickorna, det räckte gott och väl som aktivitet. Och så satt jag och Hoppenfeld i min fåtölj i solskenet, blev lite klokare men inte mycket. Dugga om en dryg vecka, blir spännande att se hur det går!



Nu ska jag sussa, natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar