söndag 18 september 2011

Vart jag mig i världen vänder

Det var en fest det!! Oj oj oj, jubileumsfestivalen för LTU 40 (l)år var grym, är ruggigt glad att jag gick trots att jag var sjukt opepp innan. Festival med livemusik och öltält och nice på STUK, gillart!

Nu laddar vi för ny vecka, första duggan på tisdag och andra duggan på torsdag, ni kan ju hålla en tumme eller två? Idag har jag och Jeppe tränat praktiskt. Först lekte vi patienter själva och sen fick vi in två "riktiga" patienter med riktiga nackproblem. Då insåg man verkligen att allt inte är enligt läroböckerna och så självklart som hos papperspatienterna. Kul men lite klurigt! Lite nålar fick vi sätta också tack vare Stina =) Och så har jag bakis-zumbat, kul pass med en duktig instruktör, me like! =)

Nattinatts!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar