måndag 26 september 2011

The broken clock is a comfort, it helps me sleep tonight. Maybe it can stop tomorrow, from stealing all my time...

Tjopps!


Igår hade jag värsta otursdagen på länge! Jag vaknade med en fantastisk pluggmotivation trot eller ej! Så efter sconesfrulle med Jeppe i kvadrat blev det akuplugg för fulla muggar. Sen framåt eftermiddagen ville min dator absolut inte vara med längre. Poff poff sa det och sen var den hårddisken paj, fråga mig inte hur jag lyckas :S Senare på kvällen sa det poff poff igen men då var det istället min rygg som gick sönder. Ryggskott-ish och lite sådär halvt mobil under hela kvällen. Stationerade mig hemma i coachens säng och vi spontanbakade kladdkakemuffins, mums! =)


Natten var en mardröm, tror inte jag sov mer än nån timme för att jag hade så jävla ont.. :/ Var tvungen att gå omkring för att inte skrika, så jävla ont gjorde det... Försökte komma på alla råd och regim vi lärt oss och försökte lägga kuddar både i midjan i sidliggande och i länden vid ryggliggande men ingenting funkade.. Sen somnade jag väl till slut nån gång framåt morgonkvisten för att sen vakna av väckarklockan vid 7. Iväg till skolan för dubbeltenta i akupunktur, en skriftlig och en praktisk, kul jul! Men båda två nailades och jag gav väl en bild av det gamla klassiska "bäst när det gäller" för efter sista tentan var jag knappt människa, så trött var jag!


Lånade med mig Emilys hund Diva och drog med henne och Lisa ut på en skogspromenad vi sent kommer glömma, det var ett äventyr. kanske inte för skogsälskaren Lisa men för storstadsflickan Jossan var det absolut tillräckligt mycket äventyr för en måndagseftermiddag. Vi kom iaf tillbaka mycket piggare och gladare om än lite blöta om fossingarna :P


Nu ska jag iväg till Slemmis och handla frukost, sen hem till sängen igen och sova på en gång. Ingen rast och ingen ro, imorgon är det bygga behandlingsplan som gäller och på onsdag väntar nästa seminarium, börjar bli rätt trött på det här nu...


Nattinatts!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar