måndag 12 september 2011

Tell me would you kill to save a life. Tell me would you kill to prove you're right.

Lånar en bild från Jeppes blogg så ni får se hur sensommaren

ser ut i Luleå, första riktigt soliga dagen på länge!

Jahapp, sovmorgon idag då. Vaknade klockan 6 och hade då drömt en ruggig mardröm om efterfestmat i Källan. Jag jobbade ensam och ingenting var fixat inför att jag öppnade. Ingen våffelsmet, ingen vispad grädde, ett våffeljärn hade blivit stulet så vi hade bar ett... Ja, ni förstår! Så nu sitter jag här i sängen med en kopp kaffe och ska börja plugga, effektivt! Regnet öser ner och det har åskat för fullt här på morgonen. Tvättstugan är fortfarande ur funktion, annars hade effektiviteten varit maxad!

Min dag var planerad i så gott som minsta detalj innan jag kom på att vi har utvärderingslunch idag med studenthälsan. Så nu har jag planerat om dagen lite snabbt och ser fram emot en gratis lunch, det är ju de godaste eller hur? ;-)

Nu blir det nacke för fulla muggar och i eftermiddag har vi sista metodövningarna inför duggan, då vankas det SI-led!

Puss på nosen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar