onsdag 21 september 2011

You got a fast car

En dugga klar, en dugga kvar! Hälften avklarat alltså, hälften av vad vi måste klara för att få gå ut på praktiken. Och det är i nuläget det enda jag fokuserar på, resten ska självklart också klaras men det är inte samma press =) Fick visa och motivera stabilitetsträning för transverser och multifider, perfekt när det är den sortens träning jag själv ska utföra för min rygg :P Tack till mormor för lugnande ord på telefon precis innan, behövde det! =)

Efter duggan drog jag och coachen till STIL och tränade bodycombat. Det var första gången för nya releasen idag och jag gillade den verkligen! Blir definitivt igen! Och så var det en bra instruktör med, ännu bättre! =) Sen skulle jag ha signerat tackkort för Nolle-p men min guldpenna gav upp totalt så jag hann signera typ 15 av 180 kort... :S Så resten får bli imorgon.. Drog till Jeppe istället och låg på hennes mage i 2 timmar, fick prata om mig och kolla lite Idol =)

Imorgon blir det nytt duggaplugg, nästa dugga är på torsdag morgon och då är det nacke och thorakal som gäller, kul jul! Sen kommer belöning i form av klippning och två sittningar, just because I'm worth it :P

Och det roligaste av allting; jag är ruggigt nära att få en praktikplats i Tanzania till i höst så håll alla tummar ni har för att det ska lösa sig! Fatta vad coolt det skulle vara!!!! :D

Nä, nu måste jag sova, är uppe alldeles för sent på nätterna... Igår natt kunde jag inte somna så jag kollade på Patch Adams. Gav mig själv en liten utmaning innan - att inte gråta nånting under filmen. Den utmaningen klarade jag såklart inte :P Sjukt bra film!

Nattinatts!


You got a fast car

I want a ticket to anywhere

Maybe we make a deal

Maybe together we can get somewhere

1 kommentar: