lördag 17 december 2011

Lift me up

Sitter i bibblan och ska precis börja skriva på min hemtenta. Har med mig en porslinskopp hemifrån till mitt kaffe, fick en känsla imorse att pluggandet skulle bli lite "mysigare" på det viset men nja, vet inte riktigt jag.. Har iaf lyckats tejpa ihop min hörlur så nu har jag två stycken fungerande vilket känns som ett måste om det här ska funka!

Imorse var jag på en 60:a spinning perfekt sätt att börja dagen och helgen på även om jag blev lite besviken att det inte var Justin som hade passet.. :(

Igår hade vi julknytis hos Mia och Emelie; massa god mat, massa härliga människor, massa skratt och massa jobbiga tankar att om ett halvår går vi inte i samma klass längre :( Men men, den dagen den sorgen.

Nu blir det returmatch mot hemtentan, den vann första omgången, nu ska jag vinna, färdig ska den bli snabbast möjligt!!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar