lördag 10 december 2011

Who You Are

Här kommer en liten snabb update, hela Afrika-äventyret är alldeles för stort för att gå igenom här, men det var verkligen en helt sjukt härlig upplevelse!

Har varit otroligt trött sen jag kom hem, har inte riktigt kommit tillbaka till vanliga rutiner och det mesta känns rätt tungt just nu. Var på möte i tisdags och somnade. Hängde med Jeppe och Lisa i onsdags, somnade i Jeppes säng med ett glas vin i handen. Julsittningen igår, somnade i Källan på mellanfesten. Festplaner ikväll men noll ork, känner mig bara trött, trött, trött... Blä! Jobbade iofs i Källan i natt så lite av tröttheten kan säkert komma därifrån. Och så har jag slutat ta mina järntabletter vilket säkert kan påverka en hel del det också, men ändå.. Ska gå och lägga mig nu och sova ikapp lite timmar!

Idag skrev jag och Jeppe klart vårt för-PM till c-uppsatsen. Vi har en plan som känns relativt spikad i dagsläget, känns kanon! Det är första arbetet vi skriver med varandra och bara med varandra, kändes som att det var dags nu efter 2 1/2 år :P Det blir nog kanon!

Nä, nu väntar sängen, puss puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar