onsdag 5 oktober 2011

And it's hard to dance with a devil on your back

Del av tentafirandet!
Jaaaa! Praktiska nack- och ryggtentan är avklarad och jag är väldigt nöjd med min insats även om det inte riktigt räckte hela vägen till ett VG. Tror inte man kan vara mer nära ett VG än jag var dock, läraren hade till och med skrivit blyerts-VG med frågetecken på bedömningsmaterialet innan hon ändrade det till ett bläck-G. Aja, jag fick iaf fina kommentarer som jag kommer ha mig mig ut på praktiken, absolut en självförtroendeboost! Mest nöjd var jag över att få höra att jag har tänket, det är viktigare för mig än en fulländad teknik, den kan man jobba upp, det är svårt att göra med tänket! =) Tekniken kommer jobbas upp under praktiken som börjar nu på måndag, pirrigt!
Tentaframgångarna firades med zumba och en lyxmiddag med biff och vin och Jeppe! Sen blev det tisdagsmys då Elias joinade också innan jag somnade som en stock :P
Idag är en fixardag, maila, skriva ut, boka saker hit och dit, betala saker hit och dit och styra saker hit och dit. Coachen har sin praktiska tenta först i em så rapportskrivandet ligger på is, skönt! Ser inte helt jättemycket fram emot det :P
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar