fredag 7 oktober 2011

Du min vän i livet

Tentaperioden är nu äntligen över för den här gången, hallelujah! =) Jag och coachen köttade på det sista med rapporten nu idag och lämnade in den. Eller nja, köttade är väl fel ord.. Jag är totalt däckad efter mina vaccinationssprutor igår, mår verkligen inte bra. Tror jag har feber och så har jag muskelvärk i stort sett i hela kroppen och huvudvärk och mensvärk på det. Med andra ord, jag mår lite sisådär :/ Men glädjen och lättnaden över att allt skolarbete är klart gör att man mår rätt bra ändå =) Tack coachen för att du stod ut med mig idag! <3
Har lyckats sammanställa en början till överlämningsdokument också och bockar sakta men säkert av grejer från min milslånga to-do-list. Imorgon väntar BEAT så jag hoppas på en snabb återhämtning! =)
Puss

1 kommentar: