söndag 16 oktober 2011

Today I don't feel like doing anything

Helg uppskattas mycket mer nu när man är ute och "jobbar" jämfört med när man är i skolan. Nu är det fullt ös från 7-15.30 varje dag och hela tiden känns det som att man blir bedömd och måste prestera. Veckan började på absolut sämsta sätt för att sedan fixa till sig och avslutas hyfsat, det kan nog bli bra det här!

Igår gjorde jag comeback på STUK och det gillades, kom på att jag har saknat det massor! Jäklar vad vi skrattade! =)

Söndagen inleddes med söndagsmys med finaste Natta. Vi tog med oss vovven och traskade sjön runt i strålande solsken! Sen bakade vi scones som avnjöts med kaffe och snick-snack, perfekt söndagsstart! Efter det har söndagen ägnats åt storstädning, det behövdes.. Nu har jag fått ont i ryggen så nu får det räcka. Ska sträcka ut mig i sängen med en kopp kaffe och ladda för zumba =) Efter det ska jag lära mig allt om akillestendinos!

Pusspuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar