måndag 17 oktober 2011

Wouldn't it be good to be in your shoes?

Jag hade typ ångest igår kväll när jag skulle gå och lägga mig.. Ångest över att en hel vecka till ställa klockan på kvart i 6 för att åka iväg till praktiken. 5 såna tidiga morgnar innan det är helg igen.. :S Nu är en avklarad så bara 4 kvar! Praktiken rullar på, hade tre egna patienter idag och har tre egna patienter imorgon igen. Fick signera första journalanteckningen utan att min handledare hade något att anmärka på, bingoringo! Den glädjen varade tills det var dags för nästa journalanteckning.. Men men, det är petipetet som får mig att bli bättre så det är lika bra att få höra vad man ska göra annorlunda! =)

Kvällen har spenderats med Kims spinning, 75 äckliga minuter för att vara exakt. Det var inte igår ska sägas! I lördags körde jag första spinningpasset sen början på juni, det var 60 minuter och ganska lagom tyckte jag då. Men idag har jag haft "do one thing everyday that scares you"-tankar a'la Magdalena Bibik och efter att ha levt efter det mottot på praktiken körde jag vidare med det gällande träningen också =) Har lite flow med träningen nu, det här var 5:e passet på 5 dagar och kroppen känns helt ok, det enda har varit lite go träningsvär efter passet i fredags och lite känning i högerfoten men annars har det känts kanon. Tycker det ska fortsätta så här! :D

Nä, nu ska jag sussa och ladda för morgondagen och nya utmaningar, bland annat ska ett bassängpass göras och ett Linton-formulär utföras! :D

Avslutar med en bild från Rosa Sittningen i lördags. Jag serverade och brudarna var fina som alltid! :) Hade velat va rosa jag med! Aja, det får bli en annan gång :)



Nattinatts!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar