söndag 23 oktober 2011

I don't want to be

Alla dagar går snabbt nu för tiden när vi är ute på praktik men helgerna går alltid lite extra snabbt. Redan måndag igen! Vart tar tiden vägen? Helgen har bara susar förbi och ägnats mycket åt sömn och att göra det som faller en in. I fredags somnade jag halv 6 och sov i 3 timmar innan jag hade power-fredagsmys med Jeppe. Sen som jag 11 timmar till på det! Känslan i lördags i var obeskrivlig, jag kände mig som en människa igen! Hallelujah!

Har pluggat en del med Natta, Frida och Stefan i helgen. Jag har gett de träningsexaminationer och hoppas att det hjälpt de en aning. Jag har fått bra repetition iaf! :) Och så har jag skrivit en hel del på min rapport kopplat till praktiken. Den börjar likna nåt redan efter ett par timmars skrivande den här helgen! Hade det inte varit för all vetenskap som ska ligga bakom hade den varit klar för länge sen!

Kvällen har spenderats med Natta och coachen. Först lagade jag och Natta skitgo middag, hemmarullade köttbullar med tomatsås, mums! Sen blev det te och kanelbulle och söndagsmys, man behöver såna här dagar, den har varit fin-fin!

Nä, nu ska jag sussa, imorgon väntar fullt med nya patienter och nya utmaningar! =)

Puss puss på nosen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar