måndag 12 mars 2012

Idag är igår

Tjipp och tjopp och en snabb liten update!

Helgen bestod av dammiddagen i lördags, den hade jag ju kunnat minnas mer av.. Förfesten var bra, det vet jag! Söndagen bestod av en ordentlig bakfylla men avslutades med lite effektivt plugg!

Idag har jag suttit i skolan och pluggat c-uppsats, praktikuppsats och SAFE-tenta, kom riktigt långt med min innehållsanalys, känns stabilt! :)

Nån gång i veckan drar jag till STHLM, lite osäkert om det blir imorn, på onsdag eller på torsdag, känns skönt att bara ta det som det kommer och inte behöva planera så mycket :) På fredag börjar den förberedande gruppträningen och jag är riktigt taggad, kommer bli skitkul!

Idag körde jag ett 75-minuterspass spinning som gick riktigt bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar