lördag 24 mars 2012

Somewhere only we know

Usch och fy och blä!

Jag är typ aldrig sjuk och nånstans hade jag väl en önsketanke om att jag var odödlig och faktiskt aldrig mer i mitt liv skulle bli sjuk. Det hände ju inte. Nu åkte jag dit på toksjukan och missade en hel dag på utbildningen som ju var hela meningen med att jag åkte till STHLM och framförallt att jag stannade så länge som jag gjorde.

Tränade en grym (i dubbel bemärkelse) spinning igår kväll och var väl inte världens piggaste innan men fy fan vad dåligt jag mådde senare på kvällen, huva!

Feber och feberfrossa i den grad att jag både spydde och låg och skakade utan någon som helst kontroll, nä, aldrig mer!

Sov inte mycket i natt men har lyckats ta igen den ganska ordentligt under dagen så jag har sovit konstant. Tur att man är hemma i STHLM och har systeryster som köper glass åt en <3

Nä, nya tag om ett par dar, nu ska jag lyssna på kroppen och ta det lite lugnt!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar