lördag 3 mars 2012

Jag går ner till Årstaviken och sparkar höstlöv med min son

Hej hopp!

Blogginlägg från Stockholm där jag och Jeppisen befunnit oss sen i onsdags kväll. "Åh vad härligt med semester" har de flesta haft som kommentar men det är ingen rast och ingen ro! Vi åker land och rike runt för att träffa våra försökspersoner till C-uppsatsen och vår konklusion hittills är väl att inget blir som man tänkt sig. Aja, det ska nog ordna sig :)

Ruggigt härligt att vara "hemma" igen, nu kan jag nästan ta bort citationstecknena för lägenheten i Luleå är uppsagd och det lutar mer och mer mot STHLM både i sommar och i höst. Sysselsättningen får vi lösa senare :P

Riktig vårkänsla har det varit, massa soltimmar med solglajjor och glass, så som det ska vara! Tydligen ska det gå mot vår i Luleå också men det är lite för mycket snö där för att våren ska märkas lika tydligt..

Hälsade på på äldreboendet i torsdags och möttes av massa kramar och leenden :) Sen blev det klippning hos bästa Anna så nu har jag mindre hår på skallen än någonsin och tre olika färger på "topphåret". I fredags hade vi middag här hemma och åt god baconlindad kyckling med polentakaka, fick äntligen träffa farmor då! Och innan dess hade jag fått träffa Åsa, så nu är allt som det ska vara och jag har fått energi för resten av terminen.

Nu ska jag hoppa ner i sängen, nattinatts!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar