tisdag 13 mars 2012

Things will fall apart

Dagens ros går till coachen som inte bara gav bort sin spinningbiljett till mig när jag inte fick en egen plats men som dessutom bjöd mig på supergod middag; potatis- och purjolökssoppa med vitlöksbröd, tusen tusen tack igen! :) Bjöd igen lite i form av mänsklig arbetskraft få jag skötte disk x 2 men det kändes rätt fattigt mot vad jag fick.. Coachen verkade nöjd iaf ;)

Spinning blev det som sagt var och det kändes starkt även om jag var trött innan. Åt banan under passet för att få lite extra energi och det verkar ha funkat ganska bra. Brukade göra det på vissa 90-pass tidigare men på 60-pass känns det lite overkill.. Men idag behövdes det!

Skulle haft möte idag men tog totalt fel på dagarna så det är tydligen imorn och då är jag i STHLM! Drar imorn bitti och på fredag börjar utbildningen, spännande! Det är lite känslan så här ett par dagar innan julafton, jag gillar't :)

Nä, nu ska jag sova, tidig morgon imorgon för att hinna med flyget!

Natti!

1 kommentar: