lördag 31 mars 2012

Ready for the weekend

Det har hänt något kosntigt med min blogg så vi får se hur länge jag stannar på den här innan ajg går över helt till den nya!

Det händer ssv inte så mycket här förutom plugg. Var ansvarig för sittning igår på STUK vilket var första gången, gick bra enligt både mig och mina medarbetare och var riktigt kul att få ta lite mer ansvar :)

Nu på förmiddagen var vi ett gäng tjejer i klassen hemma hos Mia och Emelie och åt brunch, vi åt en massa gott som yoghurt med hemmagjord müsli, frukt, smörgåsar och äggröra, mumsfilibaba! :)

Var trött och seg och less på det mesta imorse så gick till gymmet efteråt och gymmade sjukt hårt och nu är jag typ som en nya människa. Piggelin och nöjd! Benen skakar trots att jag sitter ner och höll mig knappt uppe precis efteråt, lät bli ett par plågsamma dagar framöver! :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar