onsdag 30 mars 2011

Better late than never

Jisses, såg precis att jag inte bloggat sen jag var på tåget på väg upp i fredags, illa! Jag har hur som kommit upp till Lule, hunnit tentaröja och kommit igång igen med skola och NPG :) Kurserna vi läser nu är vårdpedagogik och nån form av människan i arbetslivet, Jossan suckar och känner att alla NPG-möten är kalas jämfört med föreläsningarna... Imorgon har vi sponslunch så hela eftermiddagen har jag suttit med Fredrik och Tara och fixat med den. Blev 10 timmar i skolan så var lagom pigg när jag rullade hemåt. Lägg då till ont i magen under större delen av dagen.. Var glad att Jeppe skulle köra spinningen ikväll också för annars hade jag aldrig kommit dit. Väl där var det najs att känna att man kunde tok-ösa, jäkligt skönt efteråt! :) Nu ska jag krypa ner i sängen och ladda inför imorgon! Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar