söndag 13 mars 2011

Ich heisse Zzzzoltan Heister

Tjolahopp!

Nyss hemkommen från EM-kval, var väl ingen 10-poängare till match men vinst iaf och sällskapet fick 11 poäng om inte mer =) En fika hann vi med innan också, jag och mor Inge.

Var på en dansaerobics tidigare idag, var osäker på om jag skulle köra den då jag nästan hade feberkänning strax innan passet men det gick bra ändå. Och så har jag hämtat ut mina tabletter. Det var 100 mg järn i en kapsel i de receptbelagda och 9 mg i de receptfria tabletterna så valet var ganska lätt.

Och så lovade jag ju att en del av inlägget skulle ägnas åt sommarkursernas underbara värld.. Surfade runt lite igår och kom in på studera.nu och här kommer lite exempel på sommarkurser om ni vill ha nåt att sysselsätta er med under sommaren:
* Dårens historia, 7,5 hp, Kristianstad
* Att förmedla och tolka en plats - Kronobergs slottsruin, 7,5 hp, Linnéuniversitetet
* Brott och kemi, 7,5 hp, Uppsala universitet
* Flöjtmani, 7,5 hp, Karlstads universitet
* Huliganism som fenomen, 7,5 hp, Kristianstad
* Nordisk vinodling, 10 hp, SLU

Jag är mest inne på "Dårens historia", tror den skulle kunna passa mig ;)

Natti natti!

2 kommentarer:

  1. Bästa rubriken hittills. ha ha!

    SvaraRadera
  2. Hahaha jag har faktiskt också kikat på lite sommarkurser men gav ganska snabbt upp tanken med det.

    SvaraRadera