lördag 5 mars 2011

Mot baksidan!

Gomorron gomorron!

Idag är en lite ovanlig dag så som helgen är en lite ovanlig helg. Josselisjoss drar till Götlaborg och hälsar på sin älskade Jeppe, 7 veckor har vi varit utan varann!!

Omvärlden lämnades i STHLM, ska bara dit och vara. Mysa med JeppeBeppe, strosa på Avenyn, ta en latte på en uteservering jag fått för mig finns i Götet vid den här tiden och så ska vi till Ullared och vara minst lika galna som när vi var på IKEA. Jag ska med andra ord bara släppa all skit ut från tågfönstret nån gång på vägen.

När och hur jag kommer hem? Vet inte. Inget bokat. Det löser sig. Nu har jag börjat mitt "bara vara".

Puss!

1 kommentar:

  1. Ha så underbart i Götet. Töm hjärnan, vila ordentligt och mys riktigt mycket... och... hälsa Glenn... ;-)

    Älskar dig,
    Pussar i massor

    SvaraRadera