måndag 14 mars 2011

Monntag

Ibland måste man tvinga iväg sig på träning för att väl på plats undra varför man var nära att stanna hemma. Så var fallet idag! Trodde när jag vaknade imorse att jag ställt klockan ett par timmar för tidigt och att jag hade chans att somna om och sova ett par extratimmar men tji fick jag.. Bara att pallra sig upp. Vanlig dag på praktiken men instället för thoraxgympan hade jag mittbedömningssamtal. Det gick bra och jag fick en massa fina ord jag kommer ta med mig, bara att jobba vidare sista två veckorna! :)

Tillbaka till träningen då.. Körde Roberts dansstep för sista gången innan sommarn, nästa måndag är det match som jag ska jobba på. Ny koreografi och riktigt roligt även om det inte riktigt slog förra gången :)

Nåt mer än så har jag väl inte att berätta, skulle väl va att jag börjat med mina järnkapslar och håller en tumme för dem. Och så har jag skickat in mina försäkringspapper till Folksam för att se om tummetotten kan ge nåt mer cash, vi håller tummarna för det! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar