tisdag 8 mars 2011

Brr!

Det är ruggigt kallt i lägenheten.. Invirad i fleecefilt under täcke men kallt ändå. Kort bloggande innan natti natti...

Ledig idag. Började dan med mysfrukost med Emelie, underbart och gott! :) Sen blev det lite shopping. Helt rätt en ledig dag kom jag och Jeppe fram till :P

Eftermiddagen ägnades åt lite jobbsökande, har en anställningsintverju 21:a mars, keep your fingers crossed please! =) Jagade lite sponsorer också och allmänt gjorde ingenting.

Sen drog jag till S:t Eriksbron och körde en dansklass med Robert, lika stört kul som alltid. Har svårt att förstå hur snabbt en timme kan gå och hur man kan le sig igenom träning man blir toksvettig och slut av :)

Efter träningen drog jag till Medis och mötte upp Andrea för en semmelfika på Gunnarssons, såå underbart att träffa henne igen! :) Vi pratade om allt mellan himmel och jord men framförallt kom vi på en massa saker vi ska göra på både kort och lång sikt. Gladast blev jag över att höra att Andrea inte heller har glömt bort cykelplanerna vi hade i gymnasiet :) Och så ska vi dricka drink på "och himlen därtill". Och fira nyår i Danmark. Och åka upp i Kaknästornet. Och en massa mer jag lovade att komma ihåg men såklart inte gör.. Underbar är du! :)

Nu måste jag sova, kommer vara helt slut på praktiken imorn men hade tänkt undvika den värsta tröttheten... Kaffe blir morgondagens huvudord :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar