måndag 7 mars 2011

Torsdagendensjundemarstjugohundraelva

Tjo!

Haha, såg precis vad jag hade döpt rubriken till "Torsdagendensjundemarstjugohundraelva", när blev det torsdag?! :P Haha, den får stå kvar!

Det har varit en bra dag! Har fortfarande svårt att förstå hur fort dagarna går på praktiken jämfört med i plugget, på onsdag är jag halvvägs på andra praktiken också.. Dagen började med en balansträning för en patient som skulle åka hem lite senare under dagen. Sen hade vi möte och efter det var det dags för thoraxgruppen, otroligt kul att se hur alla utvecklas! Efter lunch hade jag två inskrivningar, en ortopedi och en thorax, och sen var det dags för thoraxpromenaden utomhus och skriva in lite dagsanteckningar i journalerna innan dagen var slut =)

Efter praktiken drog jag direkt till Odenplan där Åsa Ingelög höll en street-klass. Åsa är en helt otrolig instruktör, större utstrålning och rörelseglädje får man fan leta efter! Här är en länk till en klass hon höll då hon blev utsedd till Nike Top Instructor 2011! :) Vissa delar körde vi under dagens klass också :)

Imorgon är vi lediga, jag och Emelie. Dagen ska ägnas åt en massa (tråkiga) saker man inte riktigt har tid med när man är iväg hela dagarna. Dock börjar dagen med en frulle med Emelie, det blir frallor från bageri, massa gott pålägg och yoghurt, lyx! =)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar