fredag 25 mars 2011

Rullar mot Lule!

Tjolahopp alla!

Praktiken är avslutad för denna gången, hade mitt slutbedömningssamtal idag och fick en massa fina ord från min handledare! Nu är jag på tåget på väg hem till Luleå igen, har precis lämnat Uppsala så det är en bra bit kvar :P Kommer fram 8 imorn bitti om allt funkar som det ska :)

Blir ruggigt skönt att komma upp igen, till min lägenhet, till mina människor, till mitt liv :) Imorgon ska jag få frulle av Jeppe, sen ska jag träffa Jenny för att snacka ihop oss innan måndagen, sen ska vi ner på stan och shoppa dricka och rulladgrejer och efter det blir det en kväll att minnas! Eller inte ;)

Nu ska jag titta på "Flickan som lekte med elden" och sen hoppas jag att jag kommer kunna sova riktigt gott i natt! :)

Pusspuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar