tisdag 17 maj 2011

17 maj!

Norges nationaldag och en väldigt mulen och regnig sådan, skittrist väder verkligen!

Idag gjorde jag och Nicole klar vår rapport, tror den landade på 48 sidor och då var det en bilaga vi inte lyckades få in, hyfsat stor rapport :P Efter det lunchade jag med Natta, mys som vanligt! :)

Sen har jag fixat lite med spons och ringt bankomater.. Suck på ICA-banken! Ringde och fick höra "beräknad väntetid 6 minuter". 6 minuter my ass! När jag väl kom fram efter 21 minuter blev jag självklart vidarekopplad och det var inte långt ifrån att jag kastade iväg mobilen rätt igenom lägenheten. Fick beskedet om att nån chef skulle ringa upp mig så bäst för de att han gör det för dit ringer jag icke igen! Bitter? Aldrig :P

Ikväll blir det combat me Natta, ska dit och slå ut lite aggressioner, känns alltid lika bra efteråt :P Drar på lite djävulsbalsam på baksidan av låren innan så försvinner jobbiga träningsvärken me :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar