måndag 30 maj 2011

Snart hemfärd

Oj, vilken dag! Den började så bra och slutade frustrerat.. Aja, än är den ju inte slut så jag kanske kan göra något åt det fortfarande =) Har förberett mig inför seminariet imorgon, deta är det sista som händer i skolväg innan sommaren sätter fart. Oj vad fort det här året har gått! Skulle vilja göra någon sorts sammanställning men insåg precis att jag nog har gjort för mycket för att hinna med det :P

Imorgon susar jag hemåt STHLM igen, det är lite blandade känslor kring det. Är glad att åka hem och få träffa folk igen, folk jag behöver ha runt omkring mig och som jag saknar varje dag här uppe. Men trist att lämna Luleå som känns mer och mer som hemma varje dag.. Trist att lämna lägenheten. Trist att lämna vännerna. Trist att lämna studentlivet.

Turkiet på lördag, sjukt! Men sjukt nice! Sen väntar jobbintro, spännande att se hur det kommer bli. Visst ja, informationstillfälle har jag redan på onsdag, hoppas få mitt schema då =)

Nä, nu ska jag läsa igenom presentationen en sista gång =)

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar