lördag 28 maj 2011

Fullt ös!

Lång tid utan något bloggande nu, tyckte jag hade kommit igång med det ordentligt men icke! :P

Det har varit fullt ös med slutspurt i plugget, någon form av slutspurt men ändå inte för Nolle-p och slutspurt i städning av lägenheten inför resa till Stockholm på tisdag. På tisdag!! Det är sjukt snart och jag är långt ifrån färdig.. :S

Det har varit en massa roliga kvällar här senaste tiden. I onsdags var det Dörrstopp sårliga julfest som jag var VIP-gäst på, det var en fest det! Igår hade vi sexmästerihäng och det var riktigt kul, en härlig kväll nere i Källan med en massa skratt =) Ikväll väntar picknick och fest hos Jimmy. Blir lugna puckar då vi har nattöppet i Källan idag och jag är ansvarig person för kvällen. Vi ska grädda våfflor på löpande band! =)

Nu ska jag läsa en rapport, hitta på en fråga och maila in mina frågor så är eländet klart sen.. Eller ja, förbereda ett seminarie också.. Hoppsan, det måste nog göras nu :P

Pusspuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar