onsdag 4 maj 2011

Bloggtips!

Ja ni, så värst mycket bloggande blir det inte för tillfället nu, mina dagar går ut på att hålla mig flytande känns det som... Är väldigt stressad trots att jag egentligen inte har så mycket att stressa upp mig för. Men det känns som att jag missar saker hela tiden när jag inte har nåt att göra :P Kom hem vid 6-tiden idag och somnade som en stock, helt slut!

Ska snart gå och lägga mig, har ett seminarie imorn bitti som känns sådär halvinspirerat.. Vi har fått instuderingsfrågor i arbetsrätt och en av frågorna handlar om vad man kan sätta in för disciplinär åtgärd mot någon som inte diskar en kastrull i fikarummet på jobbet. Suck...

På kvällen blir det efterlängtad träning och efter det bullbak med Hälso6 inför fredagens inomhuspicknick och overallsinvigning. Då är det även första lagträffen för FC Bayerskt, ett korplag i fotboll jag gått och blivit sjukvårdare åt, jag stiger i graderna :P Mer om det senare!

Avslutar med ett bloggtips, en riktigt inspirerande blogg hittar ni här

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar