måndag 16 maj 2011

Måndagskväll

Oj oj, vilken helg! Jag vet inte vart jag ska börja och när jag väl börjar lär hälften censureras :P Vill ni veta nåt om helgen kan ni ringa och luska för Jossan är trött, trött, trött och inte alls sugen på att skriva långa blogginlägg :P

Imorgon är en annan dag med nya tag! Har en ruggig träningsvärk i baksida lår efter brännbollen i lördags så har dragit på lite djävulsbalsam som bränner ruggigt bra, kan nog räcka för att kunna träna imorn :)

Helgen har hur som fått mig att inse hur jävla roligt det är att plugga här uppe, ett av veckans mission är att kolla upp vidare pluggmöjligheter efter examen nästa sommar. Andra mission för veckan är att skriva klart rapport och jaga bankomater och fota ärr för att kunna dryga ut sommarkassan lite grann. Mitt objektiv är för bra så jag lyckas inte komma tillräckligt nära för att kunna fota :P

Pratade med finaste systeryster tidigare ikväll, det behövdes, saknar henne massor!

Pusspuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar