torsdag 12 maj 2011

Tolfte maj tvåtusenelva

Tjolahopp!

Kass uppdatering igen, det är rapportskrivande och NPG-jobb som händer i mitt liv just nu, halvkul att läsa om :P

Igår när jag kom hem från skolan hade jag ett vykort från mormor och Gunilla i brevlådan, tusen tack för det, blev jätteglad över det! :) Och så hade vi lagträff med FC Bayerskt på STUK där vi drack öl, kollade hockey och lärde känna varandra :) Jag lyckades bara se 1 av 5 mål vilket alla andra hade väldigt kul åt :P Imorgon har vi träning igen, få se om jag har några nya skador att ta hand om, skulle inte bli förvånad ;-)

Imorgon inleds en väldigt bra helg också! Först är det fylleorientering och mys hos Emelie som gäller. På lördag blir det sconesfrukost, brännboll, mer brännboll, phösarsittning och party som gäller, kul!

Nu ska jag till Jeppe och baka åt mig och flickorna, mystorsdag! :)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar