lördag 21 maj 2011

Fixarlördag!

Tjo!

Än har inte jorden gått under och det firar jag med en riktig fixardag, oj vad jag har mycket som ska göras! :)

Jag, Nicole och Jeppe tog en prommis till Dollar store där jag köpte batterier till mina spottisar som Nicole köpte till mig när flickorna var på IKEA i veckan. De ska jag sätta på undersidan av hyllplanet ovanför min säng, tror det blir riktig tbra! Då får jag bort min andra lampa som både är ful och ostadig.

Tvätten snurrar i maskinen, skurborsten är lånad av Jeppe och städtaggen är här, NOT! Mycket mycsigare att ligga i sängen :) Rapporten måste jag fixa också. Tog bort alla mina sídh'nvisningar igår då jag tänkte "jaha, varför har jag skrivit dit de här..?". Jag kom på det idag, det står klart och tydligt i studiehandledningen att det ska finnas. KJ! Bara att börja om igen :)

Kollade på LTU:s hemsida igår kväll och har insett att jag inte vill sluta plugga. Jag har lite olika alternativ, får se vad det blir =)

Nu blir det lunch, omelett, mums! :)

Puss!

2 kommentarer:

  1. Oj! Fortsättning följer alltså. Vilka alternativ? Varför inte i Estocolmo? Inga und Helga in da house, prommisar runt årstaviken... åååå kom hem!!!

    SvaraRadera
  2. Oj, en massa alternativ! Sjuksyrra, mer sjukgymnastkurser, italienska, nåt tekniskt, you name it! =) Och varför inte i Sthlm? För att jag letar minsta lilla anledning att få stanna kvar här =) Även om Inga und Helga in da house lockar väldigt mycket och prommisar runt årstaviken lockar ännu mer! Men nu får vi skna varandra lite extra och då blir det ännu, ännu mysigare när vi ses! Love ya! <3

    SvaraRadera