söndag 8 maj 2011

Helgen

Halloj halloj!

Dåligt bloggande i helgen, har haft en sån helg då jag bara gjort det som fallit mig in! Och så lite nödvändiga saker också såklart :P

I fredags anordnade Hälso6 en väldigt, väldigt lyckad inomhuspickick och overallsinvigning, blev bättre än vad någon av oss hade kunnat gissa :) Innan dess var jag nere vid konstgräsplanen och kollade på första träningen för FC Bayerskt, vi var nog många som blev positivt överraskade :P

Lördagen inleddes med en 60:a spinning och efter det blev det mys med Jeppe och coachen i solen (och blåsten) på fotbollsplanen. Jag och Jeppe hade sen en härlig lördagskväll med god mat (torsk under pestotäcke med ugnsrostade potatisar och morötter). Sen väntade fotbad och en handbollsfinal som var sämst, det enda positiva var att GUIF var sämre än matchen och därför inte fick guldet. Till matchen hade vi ett välförtjänt fotbad!

Söndagen inleddes fruktansvärt, vaknade av att jag grät efter en ruggig mardröm... Gick upp och tände alla lampor och slog på mig själv för att verkligen fatta att jag drömde, så jävla verklig var drömmen.. :( Darrade verkligen som ett apslöv.. Huva... Grät lite till, skakade lite till och lyckades sen på nåt magiskt sätt somna om. Vaknade ett par timmar senare och cyklade bredvid och peppade Jeppe som var ute och sprang, hon mådde riktigt illa där på slutet ;-)

Ingen gångträning och ingen dans idag men iaf söndagsmöte. Sen gick jag, Jeppe och coachen på poweryoga som var bland det mest patetiska jag verit med om på länge. Yoga tycker jag om så länge det handlar om yoga och yogaövningar. Sena ankomster hos en instruktör som var sjukt skum och sen en massa konstigt snack på det.. Nä, det var träning med mest träning inför Nolleperiodens rollspel då jag måste hålla mig för skratt. Det lärde jag mig idag inte är det lättaste ;-)

Nu ska jag vara IQ-befriad och kolla lite webb-tv och sen väntar sängen. Imorn väntar en lååång dag men med en massa kul! Mer om den imorn!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar