tisdag 28 februari 2012

Om vingarna bär

hihi, jag drabbades av en total spontanitetsattack nu så här på tisdagskvällen och hela maskineriet uppe i skallen sattes igång och nu åker det typ ut ånga ur öronen för att allt går på högvarv där inne :) Sitter hemma i lägenheten med ett lite pillimariskt leende, ett sånt leende jag brukar ha på läpparna när jag har nåt "fuffens" på gång. När jag har kommit på nåt som jag bara känner för att ge mig fan på att göra :P

Vad det är? Hemlis! Ni får veta vad det är om det lyckas bli verklighet. Och blir det inte inom en snar framtid blir det inom en liiiite längre framtid, så veta kommer ni få göra tids nog :)

På tal om ingenting, undrar om man kan önska sig en Nike Windrunner i examenspresent? Otraditionellt men traditionell var jag på studenten vilket resulerade i sjuttiotolv olika smycken. Sitter och dregglar framför Nikes hemsida...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar