tisdag 26 april 2011

Back to work!

Gomorron!

Påsken är över, var nog en av de bästa påskar jag upplvet :) Men nu är det slut på slappandet och dags att börja jobba igen. Coachens tåg upp till Lule var försenat så förmiddagen har ägnats åt sponsjobb, får se om det resulterar i lite cash eller inte =)

Nu ska jag snart käka lunch och efter det ska vi sitta en sväng och förbereda oss inför studiebesöket på förskolan imorgon. Vi har varit där en gång redan och gjort intervjuer och kollat runt lite gällande arbetsmiljön. Det vi ska göra imorgon är att observera en anställd som jobbar och efter det kan vi skriva lite mer på vår rapport =)

Ikväll blir en rolig kväll tror jag! Jag ska imorgon jobba på LKAB:s bolagsstämma och som tack för det får jag idag gå på deras middag som hålls i Ljusgården. Det blir finmiddag (3-rätters) och det är dresscode kostym så jag tror att min Twist&Tango-klänning jag köpte med Jeppe i Götet åker på och får invigas på riktigt! Ska träffa upp lite NPG-människor innan och så går vi dit tillsammans, blir nog jättekul!

Kramis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar