torsdag 28 april 2011

Dag i ordbajsandets och effektivitetens tecken

Oj, vilken dag! Och det är fortfarande en massa timmar kvar.. Det är en bra dag! Men jag kom på nu, när jag för en gångs skulle inte hade något att göra, att jag är lite stressad och det är inte helt kanon.. eller stressad är fel ord, mera uppe i varv och tokexalterad!

Dagen började med seminarium gällande handledning och pedagogik, godkänt! Var glad över att jag körde hela redovisningen utan nervositet och i stort sett utan att läsa innantill någonting, egentligen bara lite stödord. Det är det här jag gillar med alla förövrigt helt meningslösa seminarier; att jag får öva på att prata inför folk, gillar't!

På lunchen hade vi biljett försäljning med Hälso6 och efter det skrev vi filmrapport på typ 50 min, nice att vara typ klar med det! Sen stressade jag vidare till ett möte med kyrkan, jag ni läste rätt :P Det var NPG-baserat, ish sponsfrågor =) Lyckat möte och glad och nöjd Jossan!

Snart har vi LS-möte och efter det har vi arbetskväll med phösarna innan jag ska på CAPS-möte för Hälso6:s del. Busy busy evening med andra ord! Och ikväll ska jag städa lägenheten och ommöblera klart.

Vad jag ska göra imorgon? Andas!

Hoppas ni har det bra och är lika busy som jag för jäklar vad kul det är att vara engagerad och ha tusen bollar i luften, det är verkligen det! Iaf när man har tid nog att inse det ;-)

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar