måndag 25 april 2011

Sängen är lämnad!

Presentationen gjord, lite stödord, lite fotografiskt minne och en hel del fritt spekulerande känns som ett vinnande koncept på torsdag =)

Sängen har övergivits för lite ytterligare ommöblering och upprensning, det enda som saknas nu är en bättre lamplösning vid sängen, för övrigt tycker jag att det blev rätt bra, bilder kommer nån gång när jag städat upp lite extra :)

Scones har jag hunnit baka också, de blev inte goda. Nu ska jag powernappa en halvtimme och sen blir det mördarpass i spinning, 45 min räcker idag, har ruggig träningsvärk från igår helt magiskt nog. Underskatta inte vardagsmotion som storhandlandling och ommöblering!

Mycket bloggande idag, njut av det för snart blir det betydligt mindre av den varan. Imorgon kommer coachen tillbaka till Lule igen och då blir det 32-rapporten till leda.. Ryser redan vid tanken... :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar