måndag 25 april 2011

Ommöblering, rapportnötande och kaffekärlek

Gomorron gomorron!

Igår var en fin dag det med, har blivit många sådana under påsken! Vaknade iofs 6 men förutom det var det kanon! Inledde dagen med sconesbak och efter det blev det långprommis runt sjön i solen :) Sen cyklade jag till Storheden där jag storhandlade mat till veckan. Cyklade förbi Jeppe på vägen, hon satt ute i solen och njöt och jag skulle ha joinat henne då för när jag kom tillbaka från Storheden var det inte alls lika skönt :(

På eftermiddagen fick jag fnatt och började fixa med lägenheten. Hade bara tänkt ändra lite i badrum, garderob och klädkammare men det slutade med en total ommöblering, trodde inte det gick i en Vänortslägenhet :P Men det gick helt ok, dock har jag en hel del grejer som jag måste komma på hur jag ska lösa, har för tillfället fåtöljer i hela lägenheten och ett matbord jag inte riktigt vet vad jag ska göra åt =) Men men, det är ett senare problem, jag testar såhär ett tag nu!

Dagen ska ägnas åt plugg och träning. Plugget är en individuell rapport, föreberedelse av en presentation och kika runt lite bland ICF-koder. Det görs tillsammans med en massa koppar kaffe, helt magiska koppar faktiskt! Spenderade säkert en halvtimme i kaffehyllan igår när jag handlade, mitt förra kaffe som jag fått var slut och nytt kaffe stod på inköpslistan. Det var fasiken inte lätt ska sägas! Lotten föll efter mycket om och men på Zoega's Forza och det var ren och skär magi! Jag har börjat inse att det är skillnad på kaffe och kaffe och det här var gott kaffe! 100% rostning och jag tror att det är det som är grejen, mums!

Nä, back to rapportskrivandet!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar