torsdag 21 april 2011

Tjejkväll

Oj vad jag är glad att det snart är natt och att jag får sova, det har jag längtat efter hela dan! Dan som för övrigt började med seminarium i arbetslivsinriktad rehabilitering, sen letade jag och Nicole ICF-koder tills vi nästan såg dubbelt, sen lunchmöte med NPG, en fullständigt värdelös föreläsning (igen!) och efter det lite mer ICF och pedagogik-uppgift. Drog med coachen till UNIK och bjöd henne på fika, hon susar mot Gävle imorn så jag tyckte det var på plats med en "avskedsfika" som jag kallade det :P När jag kom hem på eftermiddagen somnade jag 2 timmar så det står nog inte helt rätt till med mig, har varit lite trött och seg hela dan... Nu har jag varit hos Jeppe och haft tjejkväll med kladdkaka och sen fick jag med mig henne på en kvällsprommis till Slemmis, det behövdes lite luft och motion!

Nu ska jag kolla Hundtricket och sen slumra in, imorgon ska jag och coachen kötta rapportskrivande!

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar