onsdag 13 april 2011

Lillördag

Haha, stavas rubriken med 2 eller 3 st L? Eller är det bindestreck? hmmm.. Nånting har blvit konstigt med min blogg så den kan inte göra stycken så det blir korta inlägg i framtiden så ni slipper störa er på det :P Dagen började med att jag glömde bort att vi inte hade pass 1 så jag hann iaf skriva lite på individuella rapporten innan vi hade två pass pedagogik och retorik (?)... Vi började med ett grupparbete om kommunikation och sen var jag på syjunta där jag både han sälja lite Hälso6-märken och köpa lite egna :) Sen drog jag på spinningen där halva salen var fylld med asiater som bara rullade in i en stor klump från absolut ingenstans! Sen blev det en timmes häng i Ljusgården med random NPG- och phösarfolk :) Nu ska jag sussa, imorgon väntar grupparbete, seminarie, frackprovning, phösarutbildningsutvärderingsmöte (kanon ord för hänga gubben!) och så spex på kvällen, awesome! Natti!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar