tisdag 12 april 2011

Jossans lilla tisdag

Hej hopp! Jag har rejäla låsningar i ryggen, kan inte böja den mycket och det mesta hakar upp sig när jag skrattar, andas djupt eller hostar.. Segt.. Jeppe har försökt knaka ut det, Gorki har försökt knaka ut det, jag själv har försökt knaka ut det, det går icke! Aja, det släpper väl förr eller senare :) Dagen har varit bra förövrigt förutom att jag trodde att jag ställt klockan fel när den ringde imorse, ojoj vad trött jag var.. :S Riktigt spännande förmiddag om entreprenörskap, var tvungen att ringa pappa efteråt och prata av mig, det är nåt han verkligen brinner för massor massor! Föreläsningen efter lunch skippade jag och det var rätt beslut om man ska tro de som var på den :P Satt istället med den individuella rapporten och hann skriva litegrann innan coachen kom och vi började planera lite för vår rapport... Vi hade 3:e phösarmötet idag också, nu börjar det närma sig med stormsteg, kul! :D Nu ska jag köra lite lätt hemmaträning innan sängen väntar! Imorgon väntar en fullspäckad dag, mer om den imorgon! :) Puss!

2 kommentarer:

  1. Varför inte testa din specialare att klappa fint på ryggen istället för att knaka den? Eller betyder det att jag får knaka datorn när den är dum? ;)

    SvaraRadera
  2. hahaha, för min skulle får du knaka den hur mycket du vill! iaf när den e dum :)

    SvaraRadera