söndag 10 april 2011

Måndag om 4 min...

Oj oj, vissa val jag gör blir även jag själv lite konfunderad över... Insåg vid sju-tiden nu ikväll att jag typ inte har en susning om vad våra kurser handlar om och hur de ska examineras. Så sedan dess har jag kollat i studiehandledningar, åhörarkopior, läst "Rehabiliteringsmedicin" (som för övrigt kan vara tråkigaste boken som någonsin skrivits) och bara försökt få lite bättre koll på läget. Om jag lyckats? Nja.. Är alldeles för sliten från Gvösken för att kunna göra nåt helhjärtat. Men kul var det! =) Dagen har annars bestått av NPG-grejer. Två timmars dansträning, varav hälften bugg med en massa snurrar, kändes ganska rejält och var väl inte helt optimalt... Söndagsmötet satts bara av, sorry sorry.. Morgondagen är luddig.. Ska försöka att på morgonen ta reda på vad det är för föreläsningar vi har och om de är värda att gå på. Har iaf insett att jag har en hel del annat som måste göras.. Sponsmöte har jag iaf, nu kommer det bli fullt ös med det! Här ska raggas sponsorer! Kanske ska hoppa in i en liten låda när jag är ute och träffar företag. Min lilla låda var hemskt omtyckt på STUK :P Nä, nu ska jag krypa till kojs, skriver imorn igen! Då kan det komma lite bilder också om jag får låna från Jeppe =) Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar