lördag 9 januari 2010

Bra start =)

Ett sent gomorron! =)

Började dagen med en timmes promenad, riktigt skönt då det inte alls är lika kallt idag som det varit de senaste dagarna. Nu är det "bara" 19 grader kallt jämför med 28-29 minus som det vart de senaste dagarna =)

Efter det åt jag en stor och ordentlig frukost och nu sitter jag i skolan och tentapluggar igen.. På en lördag.. jag vet.. Patetiskt men vad gör man?

Är redan nu betydligt mer effektiv i pluggandet än vad jag var igår, kom igång då först efter 3 timmar i skolan.. Höll på fram och tillbaks med lägenhetsletandet men efter att det var fixat så var det lite effektiv pluggtid ändå =) Idag är det 5 dar kvar och det börjar faktiskt kännas rätt bra =)

Pratade en sväng med mormor imorse också =) De hade haft riktigt kallt också, neråt 20 minus.. Där lär iaf snön försvinna och våren komma snabbare än här! =)

Nä, nu ska jag hoppa in i min lilla tentabubbla igen!

Ha en grym lördag!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar