måndag 4 januari 2010

En hel del nytt


Hola amigos!

Ledsen för kass uppdatering.. :S Kom precis på att det var ett tag sen jag skrev =) Men nu har jag iaf lite nytt att skriva om! =)

I lördags kväll bjöd jag och Sofia in hos själva till Vx2 för middag, köttfärssås och spaghettis blev det. Mums! Efter det blev det lite tv-spelsspelande där en tydlig utveckling för mig på Mario Kart kunde ses, fattar inte vad som hände ;-) Lyckades flera gånger med den för mig stora bedriften att inte komma sist :P Vid halv tio blev den film, Den gröna milen, grymt bra! Har bara sett småsnuttar från den tidigare, men den var helt klart värt att se! Filmerna fortsatte och rulla och det hela blev till ett filmmaraton som slutade halv sju på morgonen :S Dock ska skamligt erkännas att jag sov mig igenom säkert hälften av tiden :P

Vi sov kvar hos de men vid 9 orkade jag inte sova mer så då dundrade jag in hos coach Nicole i grannhuset =) Hon hade precis kommit upp till Lule med tåget =) Vi gick till Slemmis och handlade.. Sen drog jag hemåt och tog en galet skön dusch (efter filmmaraton hela natten känner man sig inte fräsch :P) och packade upp min väska. Senare på kvällen var vi hos Nicoles Simon och då dundrade även Lisa in så nu är alla återsamlade i Lule igen =)

Idag har det tentapluggats hyfsat effektivt =) Satt me tjejerna i bibblan och det är tyvärr lite för kul att prata, spec nu efter jul och nyår, så effektiviteten hade kanske kunnat va en aning bättre :P Har iaf hunnit gå igenom två gamla tentor och börjat på en tredje. Imorn blir d bibblan igen, dock stänger de redan 12 så det blir att vara där lite tidigare =)

Hann även me lite träning nu på kvällskvisten.. En blandad kompott =) Skönt att få köra exakt vad man vill nu! =)

Nä, nu väntar sängen! Visst ja, kommer bli lite ändringar i lägenhetsväg snart! =) Berättar mer efter fredag! =)

Puss!
The Red Jumpsuit Apparatus - Face Down

2 kommentarer:

  1. Jossi! Aja baja, nu blev det fel igen....
    Vi sov kvar hos DEM!
    Kram svenskadiktatorn Ume

    SvaraRadera
  2. va fan!! jag hade skrivit det först men ändrade för att jag fick bannor när jag skrivit "dem" isf för "de".. Gaaah!

    SvaraRadera