torsdag 7 januari 2010

Ny dag, nya tag!

Ungefär lika kallt då i Sthlm som det är nu? Kändes som det iaf när man fotar en timme utan vantar i minusgrader :P
Goder morgon!

Har haft en helvets natt och vaknat båd ett, fyra och sju utan att kunna somna om på en gång.. :S Detta trots att jag är tröttare än på länge.. Tror det är för att jag har för mycket saker i skallen och är rädd för att de ska försvinna om jag sover för länge :P Aja, lyckades iaf somna om där efter sju och iaf sova till nio =)
Nu sitter jag på slutspurten av min frukost.. Gröten är redan i magen! Har insett att det är fantastiskt gott med mängder av kanel i gröten, mums =) Sen lyxade jag faktiskt till torsdagsfrukosten med lite scrambled eggs då jag hade mängder med både skinka och ägg som snart går ut.. Måste erkänna att det är en av mina specialiteter, galet gott! =)

Igår var en seg dag.. Ritkigt kolaseg.. Satt med arbetsfysiologin från elva till fyra och det var egentligen det enda jag hann med och då är det absolut inte så att jag kan det som ett rinnande vatten nej.. Det är snarare som isbitar.. Det står väldigt, väldigt still.. Förhoppningsvis kan jag plocka in isbitarna i min varma hjärna så de smälter och vips; rinnande vatten! :P Nä, nu spårar jag.. Tröttheten var det ja...

Till och med träningen blev sabbad igår.. Var på STIL och började med att traska ett tag.. Planen var att se gå över till gymmet och fortsätta där. Nej, då fick de för sig att stänga redan klockan åtta ist för tio som vanligt.. Tack.. Nån där uppe..

Aja, nu är det ny dag och nya tag! Gårdagen gick åt helvete och idag kommer bli grym! =) Blir iofs plugg idag också men idag blir det muskelfysiologi och mag-tarmsystemet! Det sistnämnad är fantastiskt kul så det kan inte bli annat än en underbar dag ;-) Aja, det ska väl göras nån gång det med!

Ni får ha en kanondag!

Puss puss!

Visst ja, en till sak som bestämde sig för att inte funka igår.. :S Mitt minneskorttjosan som ska föra bilderna från minneskortet till datorn.. Död.. Totalt.. Så ni får tyvärr inga bilder från jul/nyår/tyskland innan den börjat funka..

Kallt som fan är det också.. Prognosen för idag och imorn? -28.. tack!

Och så en positiv avslutning! Jag har installerat virusskydd på egen hand, tekniska lilla mig! Så nu är iaf inte datorn paja i första hand :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar