onsdag 6 januari 2010

Fortsatt tentaplugg

Vill tillbaks

Hola!

Hoppas allt e bra me alla därute! Själv sitter man i sin egen lilla tentapluggsbubbla, flyter på hyfsat måste jag erkänna =) Alla gamla tentor är gjorda så nu håller jag på att ta tag i arbetsfysiologin på allvar.. Tycker den är svårast då det inte finns några instuderingsfrågor och då den delen på de gamla tentorna inte är skriven av hon som ska skriva vår. Så det bli att nöta igenom åhörarkopior och studiehandledningen istället =)

Igår kväll avslutade jag min promenix hos Sofia för lite häng och So You Think You Can Dance. Sen blev det sent och kallt och jag pallade inte att ta mig hem så det var bara att sno en av madrasserna och sova kvar på golvet =) Så värst mycket sömn blev det inte.. Kall lägenhet och hårt golv :P Men jag tackar för gästvänligheten ändå =) Underbart god frukost fick jag också =)

Nä, nu ska jag sätta fart igen, 1 vecka kvar imorn! =)

Ha d kalas!

Puss puss! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar